Střecháček, firma, jejíž jednatel si první potřebné aspekty pro podnikání, jako logo a webové stránky, vytvořil svépomocí. Ambice vedení společnosti ale nekončili tím, že mají možnost na trhu fungovat. Rozhodli se, že se chtějí v digitálním světě prezentovat honosněji, než jejich konkurence. “Chceme aby naše webovky vypadali dobře a vždycky jsem snil o tom že budu mít reklamu v kině. Když už jsme u toho, udělejme novou propagační grafiku a všechno vizuálně jednotné”.
Bylo nám poskytnuto logo, které jsme se rozhodli zdarma pro vlastní dobro a pro další používání zrenovovat. V rámci úpravy loga jsme vytvořili pravidla vizuální identity, abychom sjednotili vše, co budeme vyvíjet dále.
V rámci offline reklamy vznikly reklamní bannery, které se nyní objevují na různých místech v okolí sídla společnosti, a nebo na stavbách, na kterých zrovna figurují.
Další záležitostí jsou vizitky. V Tomto případě jsme vytvořili více variant, aby si klient mohl vybrat, která se mu bude zamlouvat víc, ovšem vyhrál tento návrh, za který jsme více než rádi. Nechává to totiž firmu svěží :)
Na reklamě jsme se mohli trošku vyřádit a využít novou technologii na natáčení, kterou jsme pořídili přesně pro podobné příležitosti. Video je sice krátké ale postprodukčně velmi bohaté. Od dabingu, po jednoduché vizuální efekty až po animace. Začátkem videa jsme potřebovali zaujmout pozornost diváků v kině a i přes to, že se jedná o stavební firmu se zaměřením na střechy, jsme se snažili být trochu kreativní. Posuďte sami, jestli se nám to povedlo.
Konečně, webové stránky. Zadání bylo jasné, zachovat obsah z původních stránek, ale navléknout ho do nového kabátu. UI/ UX design na míru, včetně menších interakcí a animací. Zařídili jsme propojení s internetovými vyhledávačemi a zaměřili se i na coppywritting a SEO.