Priessnitzův zábal: “Zatím se na trhu držíme, ale chceme něco víc. Potřebujeme zkušený tým lidí, který nám srkze dlouhodobou marketingovou strategii přesně řekne co máme dělat abychom se posunuli na vyšší úroveň a dokáže nám poskytnout vše co k tomu budeme potřebovat”
Jako první opět dáváme dohromady novu vizuální identitu včetně nového loga. Je nám totiž jasné že pokud máme Priessnitze posunout na další úroveň komplexně, všechny výstupy musí být prezentovány profesionálně a sjednoceně.
Základ máme a hurá na marketing a grafiku
Už víme kam se potřebujeme dostat a pomalu se vydáváme na cestu. Je to v podstatě jednoduché. Aby se společnost posunula, musí získat dlouhodobé zákazníky a jejich loajalitu. Vytyčujeme si tedy hlavní cílové skupiny, abychom přesně věděli komu o nás dát vědět a hlavně jakým způsobem.
Pokud nechceme působit jen jako další řadový e-shop, musíme naše cílovky nenuceně obohatit něčím, s čím se ztotožní.
Priessnitzův zábal má bohatou historii a každý si ho může doma vyrobit vlastně sám. Buďme transparentní a informujme naše sledující o všem, co by pro ně mohlo být zajímavé, nebo dokonce prospěšné pro jejich zdraví.
V přehledném a otevřeném formátu klientovi jasně specifikujeme, jaký obsah by měli vydávat a tvoříme pro ně exempláře a šablony, které budou moct používat a upravovat
Vše co jste viděli a mnoho dalšího z naší strategie jsme na klientovo přání vložili do přehledné časové osy vytvořené na míru, aby vedení i zaměstnanci věděli, kdy a co mají podle naší strategie dělat a to na více než rok dopředu
Nový design E-shopu, zejména UX byl z jedním hlavních prvků funnelu, jehož účelem je nejenom prodat produkt, ale i získat loajalitu kupce založenou na tom že se ztotožní alespoň s jedním aspektem, který vyplynul z nové strategie, která jde ruku v ruce s konverzním trychtýřem.