Resort Split: “Bistro Bar No-Limits. Vizuální identitu už máme. Teď potřebujeme někoho kdo bude vědět, jaká propagace na sociálních sítích bude pro uvedení na lokální trh nejvhodnější a rovnou se o celou záležitost postará. Zároveň chceme aby měl bar své vlastní webové stránky.”
Navrhli jsme zcela nové uživatelské prostředí včetně animací, abychom více lidí naladili na stejnou vlnu "bez limitu". je to trochu punk a přesně tak by to mělo působit.
po nastolení trochu komplexnější marketingové strategie, kterou teprve připravujeme k nahlédnutí, jsme se vrhli na správu sociálních sítí, kde byl cíl jasný - vzbudit větší povědomí o značce.
Vytvořili jsme vizuální a kontentový systém, kterého jsme se při tvorbě a vydávání obsahu drželi.
spravovali jsme i reklamy na meta ads pro pozvánku na No Limits akce!
Abychom mohli bar prezentovat v tom nejlepším světle, rozhodli jsme se udělat nové produktové fotografie, které jsme vložili i s jejich názvy do výběrů instagramového profilu, aby se na mě mohl kdokoliv a kdykoliv podívat.