Aquajet sice prosperoval, ale jeho vedení si uvědomilo, že pokud chtějí být v dnešní době konkurenceschopni a prezentovat se na internetu a v offline reklamě profesionálně, potřebují někoho, kdo si to vezme na starost. Byli jsme osloveni a seznámeni se situací tak detailně, abychom sami dokázali zjistit, co firma přesně potřebuje, aby dosáhla svých cílů.
Renovační divize sama potřebuje menší renovaci. Začali jsme jednoduchou marketingovou strategií, ve které jsme vytyčili cíle a aspekty potřebné k jeho dosažení. Jako první máme na stole vizuální identitu, abychom jí mohli použít na vše, co vznikne po ní a tím jsme veškeré výstupy vizuálně a koncepčně sjednotily.
Firma se specializuje na renovace znečištěných povrchů vysokotlakým vodním paprskem. Voda je specifickým elementem. Vytvořili jsme jednoduché logo, které reprezentuje zaměření firmy společnosti. Skládá se z kapek vody ve tvaru “A” a barvy představují odstíny nečistot, se kterými se pracovníci aquajetu setkávají nejčastěji.
Náš klient potřebuje, aby jeho zákazníci nebyli zdaleka? Není problém. Natočíme reklamu do místního kina, a podklady pro offline reklamu jako reklamní bannery a letáky, které bude moct nabízet napřímo potenciálním zákazníkům.
Ať klient chce nebo ne, sociální sítě jsou velkou součástí aktuálního světa. Prezentovat se na nich správným způsobem je velkým přínosem pro podnikání i z hlediska online marketingu. Rádi bychom se klientům starali o sociální sítě se vším všudy, včetně tvorby obsahu. V tomto případě si to ale klient chtěl dělat sám, a my jsme mu tak dodali jen potřebné grafické podklady.
Už zbývá jen vytvořit hlavní internetovou prezentační platformu, kde využijeme vše co jsme vytvořili, webové stránky. Abychom zaujali uživatele stránky a začali plnit konverzní trychtýř, vyžijeme promo video které se v pozadí spustí hned po příchodu na stránky. Chtěli jsme vytvořit jednoduché, přehledné stránky moderním způsobem, které budou sloužit jako hlavní zdroj informací pro stávající nebo potenciální zákazníky. Vytvořili jsme pár jednoduchých animací, aby se neřeklo, pohráli si s SEO, propojili firmu s googlem a následně vše předali klientovi. Vypadal docela spoko :)